۱۱ پاسخ

سزارین😅

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو لینک سایتم گذاشتم تا با خیال راحت خرید کنید
لینک کانالم
@babyshopppp

امروز و فردا میکنی دیگه فدات

درد نخاد بیاد نمیاد. من دوتا زایمان داشتم یکیش پیاده روی زیاد رفتم یکیشم یکماه ورزش میکردم ولی هردو بدون درد و با امپول فشار رفتم بستری شدم.این یکیو دیگه از لجم نه پیاده روی رفتم نه ورزش کردم

منم 38 و دو روزم انشالله هممون سالم و سلامت زایمان کنیم به موقع و راحت
منم دوس ندارم سزارین

حتما حتما طبیعی میخوام

سرکلاژ نبودی؟

منم 38
ی روزم
خسته ترینم

ورزش کن و شیاف گل مغربی بزار تحرک داشته باش شاید کیسه آب پاره بشه زایمان کنی

پیاده روی ورزش های بارداری

هرکارکردی به منم بگو

اگه فهمیدی به منم بگو

سوال های مرتبط

مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی