۲ پاسخ

ن اتفاقا خیلی خوبه بعدش آب بخور ،یا سیب

نه هم کافئین داره هم قند سردرد رو یکم بهتر میکنه

سوال های مرتبط

مامان قـنـد عـسـل😚🍓 مامان قـنـد عـسـل😚🍓 ۳ ماهگی