واای خدا به دلتون صبر بده.. ما ک پریشب زدن فقط صداشو شنیدم داشتم سکته میکردم هم شبی میخواستم برم روستا خونه مامانم.. عجب دل قوی دارین انشالله ک همیشه سالم وسلامت باشین. خدا یکی از همین موشکارو بفرسته به قلب ترامپ الهی
وایییی خدا من تاحالا تهرن نبودم تو جنگ یه دیشب بودیم از مشهد اومدیم خوابیدیم آنقدر خسته بودم من و پسرم عمیق خوابیده بودیم هیچی نفهمیدم ولی شوهرم میگه خیلی میزدن خونمون شهرقدس
وااای دقیقا میگفتی الان سیل میاد خیلی شبه بدی بود دیشب
وااااااقعا بد بود
۶۰ جنگنده فرستاده بود ۳۰تااستان هر کدوم ۲تا جنگنده احتمالا حالا بیشتر یا کمتر
کلا ۸۰تا امریکا جنگنده داره۶۰تا دیشب فرستاد
خداام این وسط شوخیش گرفته بود
وای چه عجیب هیچ تصوری ندارم از این صداهایی ک میگی🫠
ميومدين سمت شمال ، واقعا تهران عجيب تو استرسه
الان انقد اين سمت مسافر اومده كه كفتن بي سابقه بوده
آره واقعا🤪😂
صدای رعد و برق از جنگنده و موشک بدتر بود
وااای دیشب خیلی وحشت ناک بود
من که نخابیدم اصلا
امیدوارم زودی همه چی تموم بشه
اگه زحمت نیس گلم میشه بگی واقعا ببخشدا
سلام عزیزم خوبی چطوری ببخشید که مزاحمت شدم خاستم خصوصی پیام بدم باز نشد عزیزم واقعا بابت سوالم شرمنده فضولی نشه شما چرا آنقدر خوشگلین و اینکه چیکار کردین واسه صورتتون آنقدر سفید و درخشش هس صورت من کلا نابود شده میخام یه صورتی مثل شما داشته باشم چیکار کنم
وای خیلی بد بود .
ما رفتیم بیرون نمیدونستیم اقای بیبی ج ن گ ن د ه فرستاده ک اومد بالاسرمون تو ارتفاع پایین انقدر صدای داشت بعد رفت یکم اونور تر و زد من ک مثل چی وسط خیابون جیغ میزدم همه ملت فرار میکردن😅خلاصه تا۴ونیم بیدار بودم بهش فکر میکردم تا خوابم برد ۵و ربع با صدای باد بیدار شدم تا چشممو باز کردم رعد و برق و اون صداهای وحشتناک خلاصه کم مونده بود خیس کنم خودمووو😂
وای خدا بزنه تو کمر اسراییل و ترامپ .
دیگه کم مونده دایناسور ها حمله کنن بمون
درخواست دوستی میدین عزیزم
ما از ۴ تا ۶ بیدار بودیم
ای واای حالا ما صبح میخوایم برگردیم تهران
بخدا انگا فیلم ترسناک امریکایی بود همه چی توهم قاطی شده بود
دیشب اصفهان هم خیلی بد بود
مرتیکه،از،ساعت ۳ شب که میشه شروع میکنه ... پشت سر هم صدای هواپیما
... شمال و جنوب و شرق و غرب رو همزمان میزد ... من از ترس دخترم که خواب بود رو بغل کرده بودم وسط اتاقش نشسته بودم و گوشش رو گرفته بودم ...
میشد ازش یه فیلم ترسناک و جنایی ساخت😂😂
من فک میکردم تو هوای بارونی نمیتونن بزنن ب مامانم گفتمخداروشمر بارون بیاد نمیتونن با هواپیما بیان 🤣 بعد صدای انفجاذ میومد گفتم عههه نشد ک🤣🤣🤣
اینجام باد شدید میومد جنگندم رد میشد بارون رعد برقم همراهش اصلا تا صبح نخوابیدیم 😂😂😂
تهران دیشب خیلی بد بود😥😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.