۱۱ پاسخ

ما ک با وجود این رعد و برق اینهمه ترسیدیم چ دلی دارن مردم تهران و شهرای دیگ ای ک بهشون حمله شده🥺🥺🥺 خدا ب دلشون ارامش بده

ولی چه هوای خوبیه😂😩

فقط ماک فرش شستیم همین امروز😐😶‍🌫️

هیچی عزیزم توخونه سنگر گرفتیم😂

نیشابورم همینطور بود

هیچی دارم نگا میکنم😂😍

خداکنه تاباشه صدا رعدوبرق ما فقط صداضدهوایی و جنگنده داریم

فقط میگم خدا ب داد تهرانیا برسه😭ما با یه رعد و برق کلی میترسیم

داره باد میبره ما رو🫤

چه وضعی شده طوفانهههه🙄🙄🙄🙄

چه بارووون قشنگی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۵ ماهگی