۸ پاسخ

دختر کولیک داره خوب.

عزیزم روند رشد بچه سه ماهه اول گریه زیاد هست چون گوارششون در حال تکامله صبور باش مرتب با روغن زیتون شکم و دور ناف و کمرشو چرب کن سعی کن قنداق سبک براش ببندی هرکسی بغلش میکنه بلد نباشه دست و پاهاش اذیت نشه

احتمالا گرمش باشه من پسرم تا ۶ ماهگی همینطوری بود اصلا نمیتونستم آرومش کنم شب و روز نداشتیم خلاصه تو ۶ ماهگی یه دکتری بهم معرفی کردند بردیم گفت سالمه و هیچیش نیست فقط گرمش میشه یه ملافه نازک باید روز بندازی ولباساشم کم کنی از اون روز بچه خوبه خوب شد😃

بزارش لای پتو تابش بده خیلی تاثیر داره برای کولیک

کولیک یا رفلاکس نداره؟

قطره کولیک یا شربت گرمیچر بده بهش

چه ربطی ب وزنگیری داره عزیزم
شاید کولیک داره

خب حتما کولیک داره بهش دارو بده آروم شع
یا چندبار شیر خشک بده ببین اروم تر نمیشه

سوال های مرتبط