۷ پاسخ

والا بعضیا خیلی بزرگش میکنن
مثل آزمایش گلوکز که وای فردا آزمایش دارم
وای دعا کنید
وای حالم بد نشه
درصورتی که اصلا چیز مهمی نیست
معاینه هم همینه

عزیزم اونایی که میگن یسری بزرگش میکنن بدنشون فرق داره مثه ازمایش گلوکز بعضی خانم ها دستگاه گوارششون حساسه دلیل نمیشه دروغ بگن
من معاینه دهانه رحم شدم در حدی بد بود که کل بخش رو گذاشتم رو صدا
من یه سقط داشتم میگفتم دردی بالاتر از این نیست حتی جایی از بدنم هم شکسته اینقد دردش بد و تو مخ نبود تازه خودمو شل هم کرده بودم
قرار نیست چون من درد کشیدم بقیه هم مثه من باشن از اونطرف هم یه نفر میتونه بدتر از من درد بکشه

منم تا س شنبه اگه خبری نشد میرم این کارو کنم.دهانه رحمم سفت شده.با یه معاینه ساده جیغم دراومد از بس سفت شده
نمیدونم چ کنم دیگه

باید فقط خودت شل کنی که دردت نگیره

🤦‍♀️🤣🤣ن اون درد ک باید بکشی یکم درد داره حالا یکم زیاد ولی شل کن بره🥺🤣

شل کن نفس عمیق بکش

کمتر از یک دقیقه

سوال های مرتبط