۴ پاسخ

ببین باید گوشی جلو چشمش نباشه
درجا فراموش میکنه
ما دیگه قایم میکنیم گوشیارو

باید یه ذره مقاومت کنی عادت کرده با جیغ و داد هر چی می خواد به دست بیاره الان جلوش کم بیاری دیگه حریف نمیشی فقط اسباب بازی و چیزایی که علاقه داره کتاب داستان و این چیزا مشغولش کن . ما هم از این داستانها داریم

عادیه گلم صبوری کن تا فراموش کنه
یکمم بخاطر سنشونه لجباز میشن

من گوشی میدم الکی گریه میکنم دلش بحالم میسوزه میده 🤣🤣

سوال های مرتبط