بچه های کرج خوبید چه خبر بود خسته شدم

۷ پاسخ

از دیشب یه سردردی گرفتم . فاجعه بود واقعا 🥲🥲 هم سروصدا جن گن ده و ان فج ار هم رعدوبرق وبارون🥲

دباره زدن امروز

عجب بارون و رعد وبرقی بود 😅😅

تهرانم همووون بود

خیلی بد بود

تا صبح هی میزدن

چی بود مگ

سوال های مرتبط