۷ پاسخ

من میزنم

من سر بچه های قبلی ام تو خونه سوتین نمیپوشیدم شیرمم کم بود اونقدی نداشتم ک لباسمو کثیف کنه ولی سر این سومی مجبورم بموشم چون بعد ۱۰روز بخاطر شرایط اومدم شهرستان مجبورم بپوشم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

ن من میزدم کلا شیرمم فواره میزد

من نزدم

من تا چهل روز نزدم اما وقتی زدم حس نکردم شیرم کم یشه

اصن تو بیمارستان با لباس بیمارستان نمیذارن بزنی اما بعدش باید بزنی نزنی شیر لباستو کثیف میکنه

نزنی که شیر میریزه عزیزم باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی