منم از این دارم اما نمیدونم چرا همش تب خیلی بالا میزنه
درصد خطای بالایی داره منم دارم بهترینش از این تب سنج زیر بغل دیجیتالیاست
اینا برای بچه ها دقیق نیست
من اونموقع ک نت وصل بود از چت جی بی تی پرسیده بودممیگفت درصد خطاش بالاعه
برای همین اینو نگرفتم دیگ
منم از اینا دارم و راضیم
واکسنشو زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.