مامانا شبی یه بستنی ضرر نداره😁😅

۵ پاسخ

تنها ک مزه نمیده بگیر باهم بخوریم 😅

واییی منم هوس بستنی دارم هرچی میخورم فایده نداره بازم دلم میخواد
از اون ور میترسم قندم بالا بره😂😂😂😂
گرفتار شدیم

من میخوردم گلوم چرک کرد🤧

قند میگیری

اگه به من هم بدی نه ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا و ایلماه مامان ایلیا و ایلماه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری