۶ پاسخ

دندون نيش خيلي طول ميكشه

من پسرم سه هفته هست نیشش متورم و قرمز شده هنوزم در نیومده .

اره بی اشتهایی میاره

دندون نیش خیلییی دیر در میاد اوووف
ایشالا مال پسر شما زود بیاد بیرون
هم درد داره هم بی اشتهایی
برا دردش ژل لثه بزن
بی اشتهایی هم زیاد اصرار نکن

پسر من که سر همه دندوناش بی اشتها بود
حدود یه هفته طول میکشه به نظرم

هنوز کارداره تا یه هفته شایدم بیشتر
منم دخترم یکیشو‌در اورده اون یکی دیگش میخواد در بیاد
اره از نظر بی اشتهایی ...غذای ابکی براش میپزم مبخوره سوپ و اینا

سوال های مرتبط