منم شک داشتم یدونه پد بزار نوار بهداشتی نه پد بعد زایمان بگیر بزار راه برو سرفه کن اگه اب بیاد هست هست بعد بیمارستان کدوم رفتین گفت بستری ؟
من دکترم قائم وگلسار میره هردوجا تست دادم قبلا گفتم بستری نمیشم تست گرفتن بعد رفتم
نوار بزار اگه دیدی زرده نشتی داری
تو گهواره نوشته بودن برو دستشویی ادرار کن بشور خودتو خشک کن نوار بهداشتی بزار یکم راه برو اگر خیس شد زرد بود یهنی نشتی
یا یه پد بزار چند بار سرفه کن با زور مشخص میشه
یه پد بزار تو لباس زیرت هر نیم ساعت نگاه کن ببین خیس شده یا ن اگه خیس شده دوباره تکرار کن
برو زایشگاه یه تست آمینه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.