۶ پاسخ

منم شک داشتم یدونه پد بزار نوار بهداشتی نه پد بعد زایمان بگیر بزار راه برو سرفه کن اگه اب بیاد هست هست بعد بیمارستان کدوم رفتین گفت بستری ؟
من دکترم قائم وگلسار میره هردوجا تست دادم قبلا گفتم بستری نمیشم تست گرفتن بعد رفتم

نوار بزار اگه دیدی زرده نشتی داری

تو گهواره نوشته بودن برو دستشویی ادرار کن بشور خودتو خشک کن نوار بهداشتی بزار یکم راه برو اگر خیس شد زرد بود یهنی نشتی

یا یه پد بزار چند بار سرفه کن با زور مشخص میشه

یه پد بزار تو لباس زیرت هر نیم ساعت نگاه کن ببین خیس شده یا ن اگه خیس شده دوباره تکرار کن

برو زایشگاه یه تست آمینه بده

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان مهرسام وفندوق💙 مامان مهرسام وفندوق💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان ایرن🍼🩷🌸 مامان ایرن🍼🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد