۳ پاسخ

من پسر اولم ۳۶هفته صبح که از خواب پاسخم یهو یه نصف استکان آب ازم اومد ریخت تا رو زانو و رانم اومد پایین دیگه قطع شد ظهر رفتم دکتر گف برو‌بیمارستتن معاینه کردم‌کیسه یه‌کم سوراخ بود دیگه همون روز سزارین شدم‌

سوال منم هست نمیتونم بفهمم

اب میریخت باهرحرکت خنده گریه تکون یا حتی خود به خود هیچی دوهفته بیمارستان بستری شدم انقد سرم وامپول و قرص و انقد اب و مایعات خوردم ک ترمیم شد البته این بارداریم نه،بارداری قبلیم سر پسرم

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی
مامان مهرسام وفندوق💙 مامان مهرسام وفندوق💙 تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی