۷ پاسخ

یعنی طبیعی نیس اینقدر زیاد

بچه موقع ک شیر میخوره تا عاروق شو بگیرم سریع بالا میاره مقداری زیادی از شیر ک خورده‌ بالا مياره

از کجا میدونید بچه دل درد داره

بچه من کلی شب بیداره کلی. روز می‌خوابه نمیدونم چکار کنم خوابش تنظیم بشه

خودم که خیلی رعایت میکنم چیزای نفاخ کم میخورم واقعا
تا بیست دقیقه رو شونه ام میذارمش حتی اگر آروغ نزنه یا بیشتر دقیقه یه ور پشتش میزنم آروم یا ماساژ میدم.
دکتر هم پدیلاکت نوشته که نمی‌دونم تأثیر داشته یا نه

واسه بچم دکتر چندتا قطره و شربت نوشت اونارو میدم البته دکتر گفته هرروز بده ولی من هرموقع دل درد داشته باشه و بی قراری کنه میدم،قطره کولیکز،واتر میکسچر،بی بی کر داده بهم

راه حل خاصی نداره من قطره کولیکز و گریپ میکسچر میدم قطره بی بی کر وقتاییم که زور میزنه گاهی دلشو ماساژ میدم همین رفته رفته خودش بهتر میشه

سوال های مرتبط