سلام خانوما کیا مثل من عصر میشه میبینن هنوز هیچکار نکردن فقط کارای بچه؟ما شبا دیرمیخوابیم امروز تا نزدیک ۱۲ با بچه ها خواب بودیم بعد بیدار شدم حتی ناهار نپختم غذا داشتیم فقط صبحانه دادم به دخترم و برای پسرم فرنی درست کردم و دوبار عوضش کردم و ناهار دادم به دخترم همین پسرم از بعد سرماخوردگیش بی نهایت بغلی شده و نق نقو
وقتم بی برکت شده همه کارام میمونه پسرم مدام نق میزنه بغل مبخواد و شیرش بدم . دخترمم غذاهاشو باید دهنش کنم دستشویی هم خودم باید ببرمش بچه مستقلی نیست
تو سینکم همیشه ظرف کثیفه خونه نامرتبه اتاق بچه رو که نگم آشپزخونه نامرتبه من با این دوتا بچه فقط میرسم یروز درمیون لباس بشورم پهن کنم و هرروز غذابپزم گشنگی نمیریم کارای دیگم همش میمونه دخترمو هفته ای یبار میرسم ببرم حموم جارو نمیرسم تند تند بزنم
خلاصه داره حالم از خونه م بهم میخوره شما چطور میرسید به همه کاراتون؟
#فرزندپروری #واکسن شیرخشک شیرمادر وزن گیری پوره

۵ پاسخ

منم اینجوریم حتی وقت نمیکنم ۵ دیقه برا خودم آروم سرمو بزارم زمین ساعت ۱۱ شب میخابم صبح هفت و نیم یا هشت بیدار میشم به خدا یکسره سرپام سعی میکنم هر روز همه جارو مرتب کنم جارو هم میکشم تازه دخترمو کهنه هم می‌بندم برا دخترم هر روز سه وعده جدا غذا درست میکنم برا خودمون جدا بعضی وقتا برا پسرمم غذای جدا درست میکنم آخه اونم بدغذاست
خلاصه کارام خیییییلی زیاده کمکی هم ندارم
منم خستتمممم 🫠🫠🙍🏻‍♀️

منممم اینجوریم همه چی بهم ریخته

عزیزم دیگ ادم یا میرسه بچه داری کنه
یا خونه مرتب باشه
هرکاریم بکنی اخرش نمیرسه ادم
من مامانم کمکمه، میاد بچه رو میبره
من کارامو میگنم استراحت میکنم
دیشب مهمونی سی نفره دادم، مامانم اومد برد بچه رو
این روزام میگذره
دلت واسه این روزا تنگ میشه 😍

جارو روباتیک بگیر حداقل.

اول اينكه قبول كن يه مدت خونتون همينجوري خواهد بود،بعدشم اينكه خوابتونو تنظيم كن كه صبح زود بيدار بشي،و اينكه كمك بگير از هركس كه ميتوني

سوال های مرتبط