۲۱ پاسخ

اینو بهت بگم با این تعریف ها تو‌خوشبخت ترینی
منتهی شوهرت بیرون گرا نیس محبتشو نمیتونه بیان کنه خو اخلاقش اینه نمیتونه تو‌ظاهر نشون بده عیبی نداره کل چیزایی که گفتی ب همین میارزع هیچوقت فکر نکن ک دوستت نداره اک نداش الان جور دیگ رفتار میکرد یا همه کار میکرد بلانسبت با زبون خرت میکرد خوب بود

تو چقد منیییی
شوهرت چقد مث شوهر منه
ی لحظه فک کردم خودم نوشتم🥲
9ساله تلاش میکنم درست نمیشه باز برمیگرده سر خونه اول

والا چی بگم این خوبیایی ک گفتی همسرم نداره محبت هم نداره🥲🥲🥲

الان من مثل شوهر شما هستم شوهر من مثل شماست شوهرم دوست دار من محبت زبانی کنم هی بگم دوست دارم بغل و بوس میخواد ولی من اینجوری نیستم دوستش دارم ولی ابراز نمیکنم اون ابراز میکنه

عزیزم نظرات مختلف ولی این رفتارا نشونه علاقس
من ک اصلا دوست ندارم زبونی ابراز علاقه کنه ولی رفتارش نشون نده
تو بغل و بوس یهویی رو داشته باش احتمالا اونم ی وقتایی این کارا رو بکنه

ادم ها سه دستن دیداری شنیداری لمسی
همسرشما احتمالا دیداری باشه
وتونمیتونی تغییرش بدی
خودت ادم شنیداری هستی و دوس داری محبت و علاقه رو بشنوی
ولی همسرت ترجیه میده نشون بده
ادمای دیداری ظاهر شیکی دارن ب جزییات و چیزایی ک توچشمه اهمیت میدن مثلا تودیدار بابقیه تیپ و ظاهر طرف توجهشونو جلب میکنه
اگه مثلا کاری تو خونه باشه نیازی نیس بگی خودش بادیدنش انجام میده
دوس دارن عشقو نشون بدن بایه کادو یا کارایی ک انجام میدن
شنیداریا ب کلام خیلی توجه میکنن گوش شنوای خوبی دارن همه چیو تعریف میکنن
دوس دارن عشقو بشنون
بهشون بگن دوستت دارم
خودشونم همینطورن
ادمای لمسی اونایین ک تو دیدار گرم بغلت میکنن موقع خواب شده انگشت پاش بخوره بهت میخوره
اونایین ک خیلی راحتن ریلکسن توخونه همش ب ی متکا تکیه دادن
ب ظاهر زیاد اهمیت نمیدن همیشه دنبال راحتین
مردامعمولن لمسین
اما شوهرتو فک کنم دیداری باشه
خصوصیات سه دسته رو سرچ کن بخون کمکت میکنه

اینم قسمت دوم

تصویر

شوهر من دددددقیقا برعکس، قصد تعویض نداری؟؟؟!!!!!!!!!! .🫩برو خواهر همین قدر که خوبی داره؛ لذتشو ببر
دیگه حرف از محبت کلامی نزن

عع چقدر منیییی منم شوهرم همه ی اون خوبی هارو داره همه اون بدی هارم که نوشتی داره😂😂

ببین همه اینایی که گفتی همسر منه همسر من قبل بچه خییلی ابراز میکرد محبت بعد بچه قشنگ زندگیمون ریده شد هر کی به سمتی واسه خودش زندگی میکنه فقط اینجا تو خونه با هم یه نقطه مشترکی داریم جفتمونم نوکر بچه شدیم🤣🤣نمیدونم کدوم بیشوری میگفت بچه بیاد زندگی شیرین میشه همون توجه هایی که به من میکرد الان همونارو کلا به دخترش میکنه یعنی لحظه ایی نیست بغلو بوسش نکنه کلا میزاره رو سرش همه کارای بچه رو هم میکنه بعد به من میرسه هیچی بهشم میگم میگه دیگه وقت نمیکنم🥲

همه همینن بابا به چه چیزایی فکر می‌کنی از خوبیاش لذت ببر

منم دقیق همینه
کاملا هااااا
شوهرم ادم خوبیه
همه چیز فراهم میکنه
احتراممو داره.
اما محبت کلامی اصلا نداره.
منم دقیقا درگیر همون احساساتی ام که تو هم باهاشون درگیری،
احساس میکنم به اندازه ی کافی دوستم نداره و تمام کارایی هم که میکنه بخاطر حفظ زندگی هست که ساخته

مهسااااا
میبینی چه قد گفتن ااا چه قد شبیه شوهرماس
والبته خیلی شبیه همسره من
این تیپ مرد ها انگار زیادن
منم خیلی وقتها به مشکل میخورم
ولی باید کناراومد
اتفاقا منم میخاستم دراین مورد تاپیک بزارم
هنوز همسر من سختم عذرخواهی میکنخ☹️

سایتش مستدام

شوهر من برعکسه بیا عوض😂

ببین مهسا ادم مدل ابرازشون فرق داره.. تو کاملا حق داری اما ادما واقعا مدلشون فرق داره.. من چندسال پیش یه کتاب خوندم براش میفرستم اسمش رو، دقیقا راجع به ابن بود. بعد خوندن اون خیلی یه سری چیزا پذیرشش راحت تر میشه..
هرچند ادم واقعا به همه اینا که گفتی نیاز داره و نمیشه بگی نه مدلش ابنه پس تو بیخیال بشی ولی خب اون کتابه یکم کمک کنندس به نظرم

شوهرمنم عین شوهر تو هست محبت کلامی و همینا که نوشتی نداره اونم میگه مدلم همینه

مامان درسا دققیییقققا بدا ما هم همینطوره سالهای اول ازدواجم منم خیلی غصه خوردم ،هر شب ازین فکرا تا صبح توی تنهایی گریه میکردم ،تا اینکه پسرم کلاس اولی شد،به دلیلی برا پسرم پیش مشاور رفتم ولی برا خودم خوب شد،نمیتونم بگم دوست ندارم بغلم کنه یا بوسم کنه،ولی دیگه روی محبت ابرازی از طرف همسرم ،زوم نیستم،فقققط به خوبیاش فکر میکنم و عمیقااا احساس خوش بختی میکنم،به نظرم یا با خودت کنار بیا چون نمیتونی یه ادم گنده رو عوض کنی،یا برو پیش مشاور تا اون کمکت کنه با این مساله کنار بیای

میغهممت چی میگی انکار شوهر من تعریف کردی ....

یکبار نشستم هفته ها براش غصه خوردم گریه کردم
و دیگه پروندش بستم. تو ذهنم
هنوزم حس اینکه نکنه دوستم نداره کاه یادم میوفته و قلبم تیر می‌کشه و حتی روی تیپ قیافه و اعتماد بنفسم هم تاثیر گذاشته
ولی خوب چاره نیست
میشه چیکار کرد؟ اونها که تغییر نکردن من این وسط سعی کردم قلبم از سنگ کنم❤️‍🩹

ب چه چیزایی حساس شدی خیلیا شخصیتشون اینجوریه الکی گیر نده گناه داره اگه دوست نداشت اینقدر ازت دفاع نمیکرد و همیشه پیش تو نبود

شاید مزاج سردی داره ی دکتر برید بلکه خوب شد

سوال های مرتبط