۵ پاسخ

چ خوشگلههههه😍

من عاشق نور هستم که میوفته تو خونه

اون وقت شهر ما دیشب داشت برف میومد الانم طوفان هوا هم یخخخخ

فرشت چه قشنگه

وای عاشق نورم

اینجا همچین رعد برق بارون طوفانی

سوال های مرتبط

مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی