سلام خانما برا اسید معدم قرص چی بگیرم

۷ پاسخ

من که عرق نعنا میخورم

فاموتیدین ۴۰

فاموتدین الان خواب بودم اینقد سوزش داشت ک از خواب بیدارشدم خوردم
من امونمو بریده از سه ماهگی

وااااای سوال منم هس
داره میکشه منو،دکترمم جواب نمیده

لانزو ۱۵بخور من خیلی ساله رفلاکس شدید معده دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو بخور

فاموتیدین 40

من شربت ادی ژل میخورم

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی