۲ پاسخ

من با اینکه خریدم یکی دیگه ولی با سوزن باز کردم راحت تر بخوره چون حس کردم باز کم میاد خسته می‌شد زود میخوابید نصف بیشترش میموند بیشتر بازش کردم راحت تر بخوره چون کلا به شیر خوردن میل نشون نمیده حداقل گفتم خوابش میبره بریزه گلوش شاید مجبور بشه صورت بده گشنه نمونه

خودت نزن با هیچ چیزی اگ کم میاد برو بخر یکی

سوال های مرتبط

مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان کژوان مامان کژوان ۱۷ ماهگی