۱۶ پاسخ

ایروهات خیلی خالیه انجام بده خوشگلتر میشی
من ۴ ماه پیش انجام دادم هنوز ترمیم نرفتم

تصویر

منم تابستون انجام دادم

تصویر

انجام بده خیلی پر و خوب میشه جای خوب برو ولی
من یکسال پیش انجام دادم‌واقعا خوب بوده از مداد و اینا راحت شوم

تصویر

اره حتما انجام بده عالی میشه برامنم اینجوری بود

خیلی قشنگ شده برای شما

من ک خیلی راضی بودم

تصویر

چرا نمیری کاشت ابرو؟

من حدود۸ماهه میکرو کردم

تصویر

ابروهات خالیه ، فقط سعی کن جای مطمئن بری که کارش خوب باشه

منم کردم راحت شدم دختررررر حتما برو

من ۴سال پیش انجام دادم

تصویر

ابرو های منم اینطور خالی هست
ولی من اگر خط هم بمونه نچرال دوست دارم
میکرو خیلی خوشگل میشه ولی بگرد جای خیلی خوب برو

من ابروهام خالی بود رفتم راحت شدم ،الان یه سال گذشته باز میرم ترمیم میکنم ،جای خوب بری حتما

ابروی من میکرو هستش

تصویر

منم ابروهام خالی بود دو سال پیش میکرو کردم‌ راحت شدم

اره ابروهات خیلی خالیه

سوال های مرتبط