ایروهات خیلی خالیه انجام بده خوشگلتر میشی
من ۴ ماه پیش انجام دادم هنوز ترمیم نرفتم
منم تابستون انجام دادم
انجام بده خیلی پر و خوب میشه جای خوب برو ولی
من یکسال پیش انجام دادمواقعا خوب بوده از مداد و اینا راحت شوم
اره حتما انجام بده عالی میشه برامنم اینجوری بود
خیلی قشنگ شده برای شما
من ک خیلی راضی بودم
چرا نمیری کاشت ابرو؟
من حدود۸ماهه میکرو کردم
ابروهات خالیه ، فقط سعی کن جای مطمئن بری که کارش خوب باشه
منم کردم راحت شدم دختررررر حتما برو
من ۴سال پیش انجام دادم
ابرو های منم اینطور خالی هست
ولی من اگر خط هم بمونه نچرال دوست دارم
میکرو خیلی خوشگل میشه ولی بگرد جای خیلی خوب برو
من ابروهام خالی بود رفتم راحت شدم ،الان یه سال گذشته باز میرم ترمیم میکنم ،جای خوب بری حتما
ابروی من میکرو هستش
منم ابروهام خالی بود دو سال پیش میکرو کردم راحت شدم
اره ابروهات خیلی خالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.