خانوما شیر دوش برقی خوب هست میخوام بخرم؟

۹ پاسخ

عالیه

مامان فندوق شما بیمارستان اقبال زایمان کردین؟ سزارین بودین؟ دکترتون‌ کی بود؟

اگه شیر زیاد میپوشیدم اره عالیه،اما حتما بده بچه هم مک بزنه چون فقط با دوشیدن خشک میشه

من دارم راضیم برند cavalo

والا بچه اینقدر دقه یه بار شیر میخواد که شیری نمیمونه تو سینه واسه دوشیدن.فقط هفته اول استفاده کردم الان اگر بدوشم شاید نهایت بشه ۶۰ سی سی.ولی هفته اول چون شیر نمیدادم حدود ۱۵۰ سی سی هربار شیر بود

من که راضی نبودم ولی اگر خواستی بگیری حتما حتما بگو مکشش بالا باشه ، واسه من لمسی بود چندتا درجه داشت ولی چرت بود

من گرفتم بد نیست

منم میخاستم بخرم ولی با ماما مشورت کردم گفت خریدش بلااستفاده است دو شب بهم کرایه داد استفاده کردم شیرم روان شد
خیلی خوب بود💐

شوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان سومین عشق🩵 مامان سومین عشق🩵 ۹ ماهگی