عالیه
مامان فندوق شما بیمارستان اقبال زایمان کردین؟ سزارین بودین؟ دکترتون کی بود؟
اگه شیر زیاد میپوشیدم اره عالیه،اما حتما بده بچه هم مک بزنه چون فقط با دوشیدن خشک میشه
من دارم راضیم برند cavalo
والا بچه اینقدر دقه یه بار شیر میخواد که شیری نمیمونه تو سینه واسه دوشیدن.فقط هفته اول استفاده کردم الان اگر بدوشم شاید نهایت بشه ۶۰ سی سی.ولی هفته اول چون شیر نمیدادم حدود ۱۵۰ سی سی هربار شیر بود
من که راضی نبودم ولی اگر خواستی بگیری حتما حتما بگو مکشش بالا باشه ، واسه من لمسی بود چندتا درجه داشت ولی چرت بود
من گرفتم بد نیست
منم میخاستم بخرم ولی با ماما مشورت کردم گفت خریدش بلااستفاده است دو شب بهم کرایه داد استفاده کردم شیرم روان شد
خیلی خوب بود💐
شوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.