حتما بخر
اگه شیرت زیاده ، گهگاهی جایی میذاریش و میری ، حتما برقی بخر ، مال من my375 خیلی خوبه ازش راضیم فکر کنم الان ۴ و خورده ای باشه
اگه مث من شیرت زیاده دستی بخر راحت تره
شیردوش برقی واسه کسایی که شیرشون کمه خوبه
مسئله اینست
حتما بخر جونتو نجات میده واسه من خیلی به کار اومد
من که خریدم😕✋🏼
نمیدونم دیگه چجوریه
اگه تو خانواده اتون سابقه ی کم شیر بودن داشتی بخر. کارتو راحت میکنه
اگه شیر زیاد داری اونقدری ک لازمه بدوشی بخر دستی چرته
ن بابا دستی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.