۴ پاسخ

دختر منم چندروز خیلی بیقرار بود و گریه میکرد مخصوصاا شباا دکتر گفت رفلاکسش زیاد شدهه دوز داروشو زیاد کرد خوب شد

ژل لثه بگیر براش

رفلاکس نداره ؟؟

دندونه یا نه

تصویر

سوال های مرتبط