۷ پاسخ

چرا اصلاح نمیکنی یه ذره مرتب شه

خیلی. عالی دیگه مداد نکش فقد اگ دوس داری میتونی با ژل ابرو حالت بدی

چه خشگل تر شدی اینهمه ابرو داری نیازی به مداد نیس واقعا

وای توروقران این همه ابرو داری برمیداری مدادم توش میمالی🥲🥲🥲😐
اگه زیرشو تمیز کنی خیلی جیگر میشی رنگو روت باز میشه😍😍😍

چی شد اخر بهت گفتم اونجوری تمیز. کردی؟

لیفت کن خیلی نامرتبه

ژل ابرو بزنی عالییی میشه❤

سوال های مرتبط