اره من یبار توسرم برام زدن
از درد معده داشتم میمردم ولی نیم ساعت بعد آمپول خوب شدم
آره من همین هفتههای ۳۲ و ۳۳ بودم از شدت رفلاکس یک روز کامل بالا میآوردم، رفتم زایشگاه با دستور پزشک بهم سرم و آمپول پنتوپرازول زدن. بعد اون هم هر روز صبح ناشتا امپرازول میخورم و معدهام بهتره الان
من قبل بارداری زدم ی بار
البته مسموم شده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.