۳ پاسخ

اره من یبار توسرم برام زدن
از درد معده داشتم میمردم ولی نیم ساعت بعد آمپول خوب شدم

آره من همین هفته‌های ۳۲ و ۳۳ بودم از شدت رفلاکس یک روز کامل بالا می‌آوردم، رفتم زایشگاه با دستور پزشک بهم سرم و آمپول پنتوپرازول زدن. بعد اون هم هر روز صبح ناشتا امپرازول می‌خورم و معده‌ام بهتره الان

من قبل بارداری زدم ی بار
البته مسموم شده بودم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقولوها مامان دوقولوها ۸ ماهگی
مامان زینب و پناه مامان زینب و پناه ۵ ماهگی