۵ پاسخ

آره عالیه

من میخورم راضیم ازش

من دکترم فاموتیدین داد بهم

فاموتیدین بخور خیلی خوبه

ضرر نداره ولی ناشتاعه خودمم مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری