فکر کنم با درد خطر ناکه
استرس داری؟؟؟من استرس میگیرم اینجوری میشم
کلا درد خیلی مهم نیست تا جایی ک من فهمیدم همین ک هی شل و سفت بشه شکم یعنی انقباض. برات بیمارستان سرم نزدن دیروز؟!
خوبی عزیزم چیکار کردی
رفتی بیمارستان
دیگه بدن ما همینه
گاهی بهتر گاهی بدتر
انشالا ک تا اینجا اومدیم
و از این به بعدم خدا کمکمون میکنه
منم یهو با درده ک شکمم درد میگیره
یهو بی درده فقط سفت میشه
بدون درد مشكلي نيست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.