خانما سرکلاژیم انقباض طولانی بدون درد خطرناکه؟

۵ پاسخ

فکر کنم با درد خطر ناکه

استرس داری؟؟؟من استرس میگیرم اینجوری میشم

کلا درد خیلی مهم نیست تا جایی ک من فهمیدم همین ک هی شل و سفت بشه شکم یعنی انقباض. برات بیمارستان سرم نزدن دیروز؟!

خوبی عزیزم چیکار کردی
رفتی بیمارستان
دیگه بدن ما همینه
گاهی بهتر گاهی بدتر
انشالا ک تا اینجا اومدیم
و از این به بعدم خدا کمکمون می‌کنه
منم یهو با درده ک شکمم درد میگیره
یهو بی درده فقط سفت میشه

بدون درد مشكلي نيست

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ مامان ✨ Jana 🎀Aram ✨ ۱۲ ماهگی