۲ پاسخ

دخترم حساسیت به پروتین گاوی داره برا همین من رژیم گرفتم بعد دکترش این قطره را نوشت گفت دوقطره در روز بتزم من میترسم زیادش باشه

12 هزار برای ادم بزرگم سنگینه. بیشتر از ۲۰۰۰ در روز مسمومیت میده ک.
بچه ها باید همون قطره ا د خودشونو بخورن استاندارده

سوال های مرتبط

مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان مایار مامان مایار ۶ ماهگی