خانما کسی تو سال جدید سزارین شوده بدون بیمه چند شوده

۳ پاسخ

دوبرابر شده هزینه ها

بیمه سلامت بیمارستان دولتی رایگان هست در حد دویست سیصد

من از دوتا بیمارستان پرسیدم خصوصیه گفت ۷۰ تومن بدون بیمه و دولتی گفت ۲/۵

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی