منم عذاب وجدان داشتم ولی دکتر میگف بده شیر خشک بعد دگ سینه نگرفت الان میدوشم میدم ولی باعث شده شبا بخابم خیلی ادم با اعصاب تری شدم
عزیزم منم هر دوتاشو میدم خوشبختانه ول نکرده سینه رو
ولی حدس میزنم به خاطر شیشه اونته چون اون ضد چکه اس حتما باید مک بزنه تا شیر بیاد مثل سینه
من هم شیر خشک میدم هم شیر خودم
منم عذاب وجدان مگیرم با اینکه مجبورم
از یکماهگی دیگه سینه نگرفت، دوس داشتم تا شش ماهگی شیرمم بخوره ولی نخورد دیگ
من دارم میدم اما شبا میدم امروز به سختی سینه رو میگرفت منم خیلی میترسم که دیگه نگیره
منم یدونه خریدم فقط شبا میدم ک بخواب منم یه دوساعت بخوابم
منم همینم عزیزم کمکی هم میدم روزی دو بار یا گاهی اوقات بیشتر ولی همش عذاب وجدانشو دارم بیشتر شیر خودمو میدم ولی
من از اول بهش دادم هنوز سینه ام میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.