۲ پاسخ

نه تب نمیکنه من اصلا چیزی ندادم و سرحال بود

یکی تو دست یکی پا راست مهرسام خداراشکر تب نکرد ولی من مرتب استامنیفون بهش دادم همون یه شب البته
یکسالگی خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی