همشم خوابم میاد ترشحاتم زیاد شده ولی بشدت به بوها حساس شدم و بزور دو تیکه غذا میخورم من هیچچچچ وقت اینجوری نبود بنظرتون از چیه
خب جالبش اینجاس از وقتی خونریزی تموم شده من همش حالت تهوع دارم و غذا میبینم عوق میزنم بالا بیارم با اینکه من خیلی خوش اشتهام و کلا بی اشتها شدم نمیدونم چرا بنظرتون میتونه از بارداری بوده باشه یا خیال بافیای خودمه؟؟؟؟
دخترا من این ماه همش حس میکردم باردارم سیکلمم ۲۸ روزه اس بعد کلا دوز پریود میشدم همیشه با خونریزی شدید این ماه ۴روز زودتر پریود شدم با خونریزی متوسط
اولی عقب افتادن پریوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.