ینی دخملم داره مو در میاره کمعدم میسوزه
پودر زنجبیل ب اندازه یه قرص کوچلو بخور عالیه
فقط شربت لاکسی ژل آبه رو اتیشه دکترم داده بهم
عزیزم یخ بخور یا لپه
پیش ما هر کی اینجوری بشه لپه میخوره بهتر میشه
من سوزش معده نداره یعنی کچله😂
نمیدونم من تحمل میکنم
فاموتدین
بخاطرنینی مودرمیاره.تحمل یا فاموتیدین ۴۰میلی بخور
نینیت پر مو میشه دا 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.