مامانا سر دلم میسوزه چی بخورم بهترشه🥲

۹ پاسخ

ینی دخملم داره مو در میاره ک‌معدم میسوزه

پودر زنجبیل ب اندازه یه قرص کوچلو بخور عالیه

فقط شربت لاکسی ژل آبه رو اتیشه دکترم داده بهم

عزیزم یخ بخور یا لپه
پیش ما هر کی اینجوری بشه لپه میخوره بهتر میشه

من سوزش معده نداره یعنی کچله😂

نمیدونم من تحمل میکنم

فاموتدین

بخاطرنینی مودرمیاره.تحمل یا فاموتیدین ۴۰میلی بخور

نینیت پر مو میشه دا 😁

سوال های مرتبط

مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد