هفته ۱۱بارداری انقد شکم آوردم اوکیه ؟

تصویر
۹ پاسخ

من دوقلوام حسابی شکم دارم از همین الان که ماه ششمم🤧
هنوز زوده ولی سنگینی حس میکنم

منم شکمم مثه تو خیلی بزرگه

کی شروع میشه بارداری ؟

وااای پس ورم هستش؟😂من همش میگفتم وای چرا شکمم انقد بزرگه😂

من چرا ندارم با اینکه دوتان😕

نفخ هست عزیزم خیلیش میخوابه

منم خیلی بزرگ شکمم

ورم بچه نیس عادیه تا۳ماهگی همینه همش ورم عین پریودی

عزیزم ماشاالله بهت 😍ولی یکمشم نفخه🤭از خودم میدونما

سوال های مرتبط

مامان دلانا. دانیال مامان دلانا. دانیال هفته بیست‌وسوم بارداری