من دوقلوام حسابی شکم دارم از همین الان که ماه ششمم🤧
هنوز زوده ولی سنگینی حس میکنم
منم شکمم مثه تو خیلی بزرگه
کی شروع میشه بارداری ؟
وااای پس ورم هستش؟😂من همش میگفتم وای چرا شکمم انقد بزرگه😂
من چرا ندارم با اینکه دوتان😕
نفخ هست عزیزم خیلیش میخوابه
منم خیلی بزرگ شکمم
ورم بچه نیس عادیه تا۳ماهگی همینه همش ورم عین پریودی
عزیزم ماشاالله بهت 😍ولی یکمشم نفخه🤭از خودم میدونما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.