شدید دندون درد دارم میمیرم از درد چیکار کنم 😭هفته ۱۱بارداری

۷ پاسخ

این دکتر من که خجستست به خدا میگه هر وقت دندون درد شدی هر هفته و ماهی بود مجازی درست کنی برات نامه میدم هیچ ضرری نداره میگه تحقیقات و سمینار همایشا میگن کاملا ایمنه....قدیم اشتباه میکردن چمیدونم والا🫠

من یادمه مامانم سره خواهرم دندون درد گرفت هیچ راهی هم نداشت بعد مثل سیگار سرگین کشید فورا خوب شد

فقط استا ساده۵۰۰ بخور هر ۸ساعت اگه درد داری یا آموکسی سیلین اگه ورم داره

منم خیلی دندون درد دارم هیچیم جوابگو نیست اونقد ازیتم که مجبورم ژلوفن بخورم چون خیلی دندونم داغونه

دو هفته دیگه برو نامه بگیر از دکترت ببر دندون پزشکی الانم فقط استامینیفون ساده و آب نمک و دنتول و میخک بذار

پودر میخک بزار

استامینوفن ۵۰۰ من میخورم

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد