این دکتر من که خجستست به خدا میگه هر وقت دندون درد شدی هر هفته و ماهی بود مجازی درست کنی برات نامه میدم هیچ ضرری نداره میگه تحقیقات و سمینار همایشا میگن کاملا ایمنه....قدیم اشتباه میکردن چمیدونم والا🫠
من یادمه مامانم سره خواهرم دندون درد گرفت هیچ راهی هم نداشت بعد مثل سیگار سرگین کشید فورا خوب شد
فقط استا ساده۵۰۰ بخور هر ۸ساعت اگه درد داری یا آموکسی سیلین اگه ورم داره
منم خیلی دندون درد دارم هیچیم جوابگو نیست اونقد ازیتم که مجبورم ژلوفن بخورم چون خیلی دندونم داغونه
دو هفته دیگه برو نامه بگیر از دکترت ببر دندون پزشکی الانم فقط استامینیفون ساده و آب نمک و دنتول و میخک بذار
پودر میخک بزار
استامینوفن ۵۰۰ من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.