۸ پاسخ

من هفته های اول تا صبح جیغ میزدم از درد دندون نامه گرفتم فقط تونستم پانسمان موقت انجام بدم تا بعد از زایمان
خداروشکر از درد راحت شدم

الهی 🥲
منم میخوابم خوابای بد میبینم

من با پودر پوست انار اروم شدم يكم

منم اینجوری میشم باید یکم تحمل کنی نخ دندونم خوبه من یکم آرومتر میشدم

میخک اگه داری بذار رو دندونت
یا آب و پودر دارچین قاطی کن خمیری درست بشه بذار رو دندونت

از دکترت نامه بگیر عزیزم برو دندونپزشکی فقط عکس از دندون‌نمیتونی بگیری.تو سه ماهه دوم میتونی دندونپزشکی بری

اب ونمک غرغره کن بیشتر به خاطر باد بارداری

منم💔😭

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری