قرص کلسیم جوشان مصرف کن دوسه روزه کامل رفع میشه درد دندونت
برو دکتر عزیزم سر خود قرص نخور
دکترت نامه میده برو دندون پزشک هم میتونی بکشی هم عصب کشی هم کشیدن
من دوروز پیش عصب کشی کردم..دکترم گفت هر چی زودتر درست بشه بهتره
منم عین تو مفنامیک اسید بخور اب نمک غرغره کن
سه ماه دوم مجازه
دندون کشیدن مشکل نداره . اون عکس که از دندون میگیرن مشکل داره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.