دندون درد شدید دارم چکار کنم. تا هفته چند نباید دندون بکشم

۶ پاسخ

قرص کلسیم جوشان مصرف کن دوسه روزه کامل رفع میشه درد دندونت

برو دکتر عزیزم سر خود قرص نخور
دکترت نامه میده برو دندون پزشک هم میتونی بکشی هم عصب کشی هم کشیدن

من دوروز پیش عصب کشی کردم..دکترم گفت هر چی زودتر درست بشه بهتره

منم عین تو مفنامیک اسید بخور اب نمک غرغره کن

سه ماه دوم مجازه

دندون کشیدن مشکل نداره . اون عکس که از دندون میگیرن مشکل داره .

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی