۵ پاسخ

عزیزم چون کوچولوعه خون‌کم میرسه به هاش هردفه ماساژ بده جوراب کش شل پاش کن

سرما میزنه اینطوریه
جوراب نپوشون فقط پتو بده دور پاش

کم کم درست میشه منم اوایل اینجور بود پسرم،انگار خون تو پاش جمع میشد،کبود میشد،الان دیگ نمیشه،شیر خوردنی پاهاش و بالا نگه دار ی بالشتی چیزی بزار زیرشون

وا چرا😳

اره برا پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط