۷ پاسخ

اگه زایمان اولت سزارین بودی ک اینم سزارینه و موقعیتش مهم نیس.اگه طبیعی بودی دوباره ی سونو مینویسه ببینه بچه سفالیک شده یا نه.من بچه اولم از اول تا اخر سفالیک بود دیگه بعد ۳۰ هفته سونو ننوشت ی راست رفتم واسه زایمان طبیعی،ولی این بچم ۳۰ هفته بریچ بود ی سونو دیگه برام نوشت ک ببینه سفالیک شده یانه.گفت احتمال زیاد میچرخه اگه نچرخه سزارین میشی

وزن نی نی خوب باشه من قند دارم ۴ هفته ای میرم دیگ ۳۶ هفته میرم دیگ نمیرم

من ۳۷ هفته بیومتری دارم

من ۲۹ هفته سونو رشد رفتم ۳۷ هفته هم باز ی سونو دیگه برام نوشته

من بجز رشد که ۳۱ هفته رفتم یکی هم ۳۴ هفته نوشت رفتم

سنو وزن هسته یکی 32هفته یکی 37هفته

من بجز رشد ک دادم، فردا سونو بیوفیزیکال دارم برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری