اگه زایمان اولت سزارین بودی ک اینم سزارینه و موقعیتش مهم نیس.اگه طبیعی بودی دوباره ی سونو مینویسه ببینه بچه سفالیک شده یا نه.من بچه اولم از اول تا اخر سفالیک بود دیگه بعد ۳۰ هفته سونو ننوشت ی راست رفتم واسه زایمان طبیعی،ولی این بچم ۳۰ هفته بریچ بود ی سونو دیگه برام نوشت ک ببینه سفالیک شده یانه.گفت احتمال زیاد میچرخه اگه نچرخه سزارین میشی
وزن نی نی خوب باشه من قند دارم ۴ هفته ای میرم دیگ ۳۶ هفته میرم دیگ نمیرم
من ۳۷ هفته بیومتری دارم
من ۲۹ هفته سونو رشد رفتم ۳۷ هفته هم باز ی سونو دیگه برام نوشته
من بجز رشد که ۳۱ هفته رفتم یکی هم ۳۴ هفته نوشت رفتم
سنو وزن هسته یکی 32هفته یکی 37هفته
من بجز رشد ک دادم، فردا سونو بیوفیزیکال دارم برام نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.