۴ پاسخ

چون شیر نمیخوره و کم میخوره رنگ ادرارش نارنجی شده و پی پی نکرده بهتره بدی داری اذیتش داری می‌کنی گلم خدا نکرده قندش نیوفته

عزیزم ب هرحال یکیشو انتخاب می‌کنه
یا شیرخشک یا سینه مادر گرسنه نگهش ندار

باشیشه شبیه ساز سینه مادر یا سرشیشه تنگ بده که تنبل نشه زیاد

من در روز ۴ وعده اینا میدم شیر خودمم میخوره

سوال های مرتبط