سخت ترین واکسن کدوم بود براتون؟

۷ پاسخ

۶ماهگی 😭

شش ماهگی

۶ ماهگی

من دو و چهارماهگی رو بهش زدم
دوماهگیش بیشتر درد داشت

هبچکدوم

۲ ماهگییی خیلی سخت بود
ولی ۴ انگار اصلا نزده بود

چهارماهگی

سوال های مرتبط