۶ پاسخ

اسپری بی حسی موضعی بهتره اگه دارید بزنید رو دندون

نصف قرص کدیین بده

اصلا مفنامیک اسید واسه بچه خوب نیس یه وقت ندی

کدوم دندون هاش درد می‌کنه عزیزم ی قند تو قاشق بزار بزار رو حرارت تا آب شد رنگش تغییر کرد سریع بزار رو دندون دردش کلا دردش میخابه اگه سرد بشه خیلی سفت میشه خیلی خیلی خوبه اینکار حتما انجامش بده یا ی دونه قرص استامینوفن هم میشه ولی برای بچه همین با قند خوبه عفونت همه چیش ساکت می‌کنه

اب نمک بمال به دندونش

اره معده ش اذیت میشه.اون خیلی سنگینه

سوال های مرتبط