#فرزند پروری #پوشک #انومالی
نظرتون چیه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من واسه عزیزام مثلا خواهرم و برادرم، پدرو مادرم، همسرم اصلا کینه ایی نیستمو زود میبخشم
واسه بقیه ام دست خودم نیست خیلی دل رحمم نمیتونم قهر بمونم زودی میبخشم ولی تا ابد یادم میمونه و دیگه صمیمیت قبل رو ندارم

بنظرم بهترین کارو میکنی من خودم یه نفر بهم ضربه بد زد بخشیدمش خودم رفتم طرفش باهاش آشتی کردم گذشت تا قبل عید تو یه مهمونی دیدمش یه رفتار خیلی زشت باهام کرد خیلی ناراحت شدم عید شد بهم زنگ زد باز احمق شدم جوابشو دادم تبریک گفت عیدو تا چند روز پیش دوباره دیدمش این دفعه هم با خودم هم با بچه ام رفتار خیلی خیلی بدتری داشت دیگه قسم خوردم محل سگ هم بهش ندم ،ولی خانواده خودت و همسرت با همه فرق میکنن

دقیقامنم عیدروبهونه برابخشش نمیدونم اگه هم رفتاری داشته باشم سنگین واینکه واقعانمیتونم ببخشم خیلیاروکه ظلم کردن بهم

من برا پدر و مادر و برادر کینه به دل نمیگیرم و میبخشم ولی یکی از عموهام که فکرش رو میکردم یکی از بهترین عموهامه حرف و حدیث های زده که باعث شده خیلی حس بدی نسبت بهش داشته باشم، فعلا اصلا نمیخوام و نمیتونم باهاش روبرو شم دست خودم نیست🥲

منم دلم صاف نمیشه ولی مجبورم بخاطر شرایطم کوتاه بیام

من برای آرامش قلب خودم می‌بخشم فقط با کمی تأخیر

من کلا نمی بخشم مگر حرفمو بزنم و دلم اروم شه یا مثل خودشون رفتار کنم و بگذرم

من هیچوقت دلم صاف نمیشه باهاشون دیگه
شاید در ظاهر اوکی بشم باهاشون ولی قلبم دیگه صاف نمیشه باهاشون

من دلم صاف نمیشه باهاش...

دقیقا بخشیدن آدمای سمّی ظلمیه ک در حق خودمون خواهیم کرد.برا من دیگه تجربه شد ک هیچوقت نبخشم چون هر وقت بخشیدم طرف پرو تر و وقیح تر شد

منم مثله شمام 😊
حالا یکی ناخواسته اشتباه کنه اعتراف کنه عذر بخواد فرق داره
ولی کسی کارش این باشه اصلا حسابش نمیکنم که ببخشمش. حیف بخششم نیست 😁

من دقیقا اینجوریم امسال عید هم خونه احدی نرفتم

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان ارمان جونم💫 مامان ارمان جونم💫 ۲ سالگی