فرزند پروری فرزند پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

انشاالله 😪

اوخخخخخ

ان شاالله 🙂🙂

ان‌شاءالله عزیزم❤️‍🩹

ان شالله حق همه مونه اون روزا رو زندگی کنیم💕

حس خوبی گرفتم ❤

چ جمله خوبی آرومم کرد🥺

خدا خیرت بده الهی که باعث امیدبخشی به بقیه هستی
آدم باید امیدوار باشه که بتونه بگذرونه
وگرنه ناامیدی قبل از اینکه همه چیز خوب بشه تورو از پا در میاره
ممنون بابت متن خوبت❤️

خیلی قشنگه میدونم که میرسیم به اون روز هممون جواب صبرمونو میگیریم💗

چ امید خوبی داد🥲

تصور کردم و عالی بود 🫂❤👌

چقدر قشنگ بود ايشالله

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان ارمان جونم💫 مامان ارمان جونم💫 ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی