۱۰ پاسخ

با خودم گفتم احتمالا کهنه باشن فقط یدونه گرفتم ولی واقعا انگار از بهشت اومده بودن😋😋

تصویر

کدومو خریدی۱۴۵

حییییف ک دورررم🥴🥺

اونا ک مدل قلبی و کیک هستن چقد بودن قیمتاشون🥹

حتما خیلی هم گرون هستن؟

دهانم آب افتاد

وای عشق من لواشک🥹😍😋

نمیدونم‌چرا همیشه فکر میکنم این لواشکا بدمزن هیچ وقت نگرفتم ازشون یعنی واقعا خوبن؟ خصوصا اون پک ها

مرسی گفتی عزیزم
چه نازه اینا

چه ناااااازن

سوال های مرتبط