من ۳۰ سیسی میدم نود تا خیلی زیاده براش رفلاکس میگیره ها البته من کمکی میدم شیر خشک دختر منم سیر نمیشه گاهی وقتا ولی همون ۳۰ تا رو میدم بهش
گلم بچه منم اینجوربودهردقیقه شیرمیخواست زیادم میخوردبالامیاورد عادتش دادم به پستانک دیگه کم شدچون کولیک دارن اولش همش میخوان مک بزنن وگرنه گرسنه نیستن
بالا اوردن بخاطر شیر زیاده، دیگه خب میلش زیاده، دختر منم زود زود میخواد، ندم گریه میکنه
نود تا زیاده براش من الان پسرم نود تا میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.