بچه هااا ان تی ۲.۱ خوبه?????

۶ پاسخ

این عدد برا چیه عزیزم برا سندروم داون؟

بالای ۲ خطرناکه بهتره سلفری انجام بدی

به من گفتن بالا ۲ خطر ناک نمیدونم عزیزم

اره من شنیدم بالای 3خطرناکه

بله خوبه

تو ازمایش خط داره اگه زیر خطه اوکیه اگه بالا خط بد

سوال های مرتبط

جوجو علی🐥 جوجو علی🐥 قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه 🫀🥹 مامان معجزه 🫀🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان مامان سوگل مامان مامان سوگل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رایان و شاهان مامان رایان و شاهان ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا مهراد🩵 مامان آقا مهراد🩵 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهشتم بارداری