۴ پاسخ

من عزیزم انتی یک قل ۴ بود آمینو دادم‌ بعد از ۲۴ ساعت جواب اولیه اومد شکر خدا منفی بود

من بخاطر تالاسمی تستcvs انجام دادم توروخدا دعا کنید جوابش خوب باشه من ب نینی عادت کردم چجوری با نبودش کنار بیام😭😭😭

غربالگری اول و سونوهام همه اوکی بود ولی غربالگری دوم همون کواد مارکر ریسک سندروم دان زده هفته ام گذشته و اگه مشکلی باشه حتی نمیتونم سقط کنم دارم دیوونه میشم از شانسم بخاطر جنگ جواب آزمایش دیر داد خورد به تعطیلات حالا فردا قراره برم پیش متخصص پریناتولوژی ک آمینو انجام بده تو رو خدا دعا کنین خطا باشه

من سه تا سافت مارکر داشت بچه ام،آمینو دادم خوب بود و بعد ۸ هفته علائم هم برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری