حضوری بگیری بهتره
من همینو کرمی رنگشو ۲۷۵ از کانالی توی ایتا سفارش دادم فکر میکردم بخاطر قیمت خوب نباشه اما از هیچ کدوم از وسیله هایی که تاحالا خریدم اینقدر راضی نبودم جنسش نرمه خیلی هم شیک و خوش دوخته
اگر پولش مهم نیست، از دلیتو بخر
یکمی گرونه ولی خیلی شیکن پتوهاش
من از سایت ملیکاکیدز از این مدل گرفتم، چون پسرم اواخر خرداد دنیا میاد، این مدل رو گرفتم که نازک باشه
ساده شو هم داره همین جنس، من از پشتیبانی پرسیدم گفت طرحداره نازکتره، دیگ طرح دارشو خریدم.
خیلی بامزه و گودیه😍😍 جز خریدای پسریه که من عاشقشم❤️🥺
این داخلش پشم نداره معمولی بدرد نمیخوره من واس پسرم گرفتم داخلش پشمی اونا خوب بگیر
من که از قشم خریدم همین مارک های ایرانی هم بود جنسش هم خوب بود خریدم 360 تومن
جنسش خوووبه
جنسشون خوبه نسبت به قیمتشون
به پای قیمتش خوبه کیفیتش
دیگه بچه هامونم تا دنیا بیان انشالله گرمه هوا پتو خیلی کلفت به درد نمیخوره همین خوبه
حضوری گرفتم۳۵۰ولی خوبه
من یه دونه از همینا گرفتم ولی حضوری نازکه برای تابستون مناسبه
من از ملیکاکیدز گرفتم جنسش خوبه مثه مال بازار ولی ارزونتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.