۱۲ پاسخ

حضوری بگیری بهتره

من همینو کرمی رنگشو ۲۷۵ از کانالی توی ایتا سفارش دادم فکر میکردم بخاطر قیمت خوب نباشه اما از هیچ کدوم از وسیله هایی که تاحالا خریدم اینقدر راضی نبودم جنسش نرمه خیلی هم شیک و خوش دوخته

اگر پولش مهم نیست، از دلیتو بخر
یکمی گرونه ولی خیلی شیکن پتوهاش

من از سایت ملیکاکیدز از این مدل گرفتم، چون پسرم اواخر خرداد دنیا میاد، این مدل رو گرفتم که نازک باشه
ساده شو هم داره همین جنس، من از پشتیبانی پرسیدم گفت طرحداره نازکتره، دیگ طرح دارشو خریدم.
خیلی بامزه و گودیه😍😍 جز خریدای پسریه که من عاشقشم❤️🥺

تصویر

این داخلش پشم نداره معمولی بدرد نمیخوره من واس پسرم گرفتم داخلش پشمی اونا خوب بگیر

من که از قشم خریدم همین مارک های ایرانی هم بود جنسش هم خوب بود خریدم 360 تومن

جنسش خوووبه

جنسشون خوبه نسبت به قیمتشون

به پای قیمتش خوبه کیفیتش
دیگه بچه هامونم تا دنیا بیان انشالله گرمه هوا پتو خیلی کلفت به درد نمیخوره همین خوبه

حضوری گرفتم۳۵۰ولی خوبه

من یه دونه از همینا گرفتم ولی حضوری نازکه برای تابستون مناسبه

من از ملیکاکیدز گرفتم جنسش خوبه مثه مال بازار ولی ارزونتر

سوال های مرتبط